IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
ϟ Welcome

Welcome at Hogwarts
05/01/2014
# Update code #002

05/01/2014
# Kraak jij de code?

05/01/2014
# Update Code

01/01/2014
# Verandering Code Banner

01/01/2014
# Mail en twitter

31/12/2013
# We wish you all a happy new year!

26/12/2013
# Hogwarts is officieel geopend.

Het is winter en dat betekent dat je je extra warm moet aankleden tegen de kou en kunt genieten van elk sneeuwvlokje dat de aarde onder je voeten raakt.
ϟHouses
030
010
010
010
ϟHet Team

Professor Salvatore

Professor Camui

Open
PM ~ WWW

Open
PM ~ WWW

Heb je vragen, mail dan gerust
ϟ switch account
Switch character

Charactername

Password

ϟ word count
ϟ Credits
©redits 2013-2017: Hogwarts

Tekst, afbeeldingen, characters, codes en ideeën behoren tot Hogwarts en hun rechtmatige eigenaar.

Het idee van Hogwarts behoort tot Professor Salvatore & Professor Camui en is opgebouwd en gecodeerd door Smolderhalder.

Dit forum wordt het beste weergegeven met

Contact

Deel | .

Sorteren + rechtermuisknop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Damon Salvatore

A Slytherin Student

A Slytherin Student

Dubbel Accounts : -
Aantal berichten : 18
RPG - Posts : 2

My Wizard
Leeftijd: 27 years
Partner: I’ve been in love. It’s painful, pointless and overrated.
Karakter:

BerichtOnderwerp: Sorteren + rechtermuisknop   zo dec 29, 2013 4:38 pm
Ik had even een vraagje wat het sorteren betreft. Hoe zit dat met leraren/leerlingen die al ouder zijn en niet meer in het 1e jaar zitten. Maak je dan gewoon een post met jou karakter als 1e-jaars, dus in het verleden?

Oh en nog iets, ik weet dat het al een keer gezegd is, maar ik wil het vooralsnog een keer naar boven brengen. Zou die rechtermuisknop disable echt niet uit kunnen? Het is vrij irritant, voornamelijk als je iemand bent zoals ik die vaak nieuwe tabbladen opent vanaf een link of dingen wilt kopiëren enzo. Ik weet dat jullie het hebben ingesteld om jullie site te beschermen, maar als mensen codes of afbeeldingen willen stelen doen ze dat toch wel. Er zijn namelijk meerdere manieren voor dan alleen de rechtermuisknop. Ik weet het want ik heb het zelf ook op mijn site willen instellen, maar heb er uiteindelijk toch van afgezien omdat leden ook aangaven dat ze het vervelend vonden en dat het toch niet werkt. En om om die reden leden mis te lopen is natuurlijk zonde. xd

Sorry als ik vervelend doe, dat is niet mijn bedoeling. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://www.warriorcatsnl.com/
Lumina Ryvain

A Ravenclaw Student

A Ravenclaw Student

Dubbel Accounts : ~
Aantal berichten : 5
RPG - Posts : 1

My Wizard
Leeftijd: 17 Years Old
Partner: Focus on the task at hand, put away the feelings you don't need.
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Sorteren + rechtermuisknop   zo dec 29, 2013 7:29 pm
Noem me ouderwets dat ik eigenlijk altijd gebruik maak van mn rechtermuisknop, maar het is idd ook iets waar ik nu een beetje tegenaan loop. Misschien vermijd je ermee dat van die jonge leden dingen gaan kopiëren, maar als iemand echt jullie plaatjes wil gebruiken krijgen ze deze toch wel te pakken. Net als Damon hierboven niet om te zeiken, maar omdat ik zie dat er meer over gesproken wordt dacht ik mijn mening maar even te geven.
Profiel bekijken
Cheryl Ackerman

Dubbel Accounts : .
Aantal berichten : 12
RPG - Posts : 0

My Wizard
Leeftijd:
Partner: Let instinct choose ♥
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Sorteren + rechtermuisknop   zo dec 29, 2013 7:52 pm
Nou dan doe ik ook vrolijk mee.
De sneltoetsen doen het wel nog steeds. Je kunt dus nog gewoon ctrl + C en ctrl + V uitvoeren en op Chrome ook F12 (ik gebruik zelf geen Firefox en ben er ook niet bekend mee, dus daar durf ik niks over te zeggen), als we kijken naar de veiligheid van de codes van het forum zelf. (En er zijn vast nog wel een tig andere knopjes en foefjes waarmee je alsnog dingen kan kopiëren, waar een wil is, is een weg.)
Ikzelf loop ook tegen het rechtermuisknop probleem op, gewoon omdat je toch bepaalde gewoontes hebt. En ik denk dat dat het voornamelijke probleem is: old habits n.n

Ook ik doe dit niet om te zeuren of te irriteren, maar omdat - net zoals mevrouw Farron al zei - er meerdere mensen zijn die er last van schijnen te hebben.
Mijn algemene mening is dat je er minder voor terug krijgt dan dat je weggeeft.
Profiel bekijken
Professor Salvatore

Headmaster

Headmaster

Dubbel Accounts : вαηg уσηggυк, cяуѕтαℓ яєє∂
Aantal berichten : 145
RPG - Posts : 3

My Wizard
Leeftijd: 25 jaren jong
Partner: No matter how many deaths that I die I will never forget. No matter how many lives I live I will never regret.
Karakter:

BerichtOnderwerp: Re: Sorteren + rechtermuisknop   di dec 31, 2013 10:32 am
Wat betreft het sorteren, hoef je niet eerste jaars te zijn. Je kunt gewoon instappen als 16, 17 jarige etc. Dit maakt namelijk gewoon niet uit. Je kunt een flashback maken naar het eerste jaar, maar dat hoeft niet. Het ligt gewoon helemaal aan wat je zelf wilt.

Wat betreft de disable rightmouseclick, daar kom ik later nog even op terug.

.·•·.·´¯`·.·•·.·´нσgωαятѕ`·.·•·.·´¯`·.·•·.

a fire running wild
So unreal, but I like it anyhow, 'cause it's right

Profiel bekijken http://hogwarts.free-message-board.com

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Sorteren + rechtermuisknop   

Sorteren + rechtermuisknop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: ϟ Out Of Character :: .:. Bulletin :: .:. Help-